مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 23:352023-01-18سياسي

مراسم چهلم شهید«حسن مختارزاده» در امامزاده صالح تجریش برگزار شد


مراسم چهلم شهید بسیجی «حسن مختارزاده» امشب با حضور مردم و برخی مسؤولان در امامزاده صالح تجریش برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مراسم چهلم شهید بسیجی حسن مختارزاده امشب با حضور مردم و برخی مسؤولان در امامزاده صالح تجریش برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهران بزرگ در این مراسم اظهار کرد: شهید حسن مختارزاده وقتی مشاهده کرد تهران در معرض آسیب و خطر است، احساس تکلیف کرد و در کنار بسیجیان که از حریم امنیت شهر و کشور از جان مایه گذاشته و تلاش می کردند، فعالیت کرد و خاطرات خوشی از مجاهدت در راه خدا از خود به جای گذاشت.

پدر و برادران این شهید نیز از مجاهدان راه خدا هستند و آن گونه که از پدر وی شناخت دارم، از علمای عرصه های جهاد و پیکار است و سالیان سال در سپاه پاسداران و بسیج خدمت کرده است.

وی افزود: شهید مختارزاده در تهران، در کنار کسانی که مجاهدانه و مظلومانه اما پرقوت و پرشور از حریم امنیت و انقلاب دفاع کرده و همچنان در صحنه هستند و نگاهشان به انگشت اشاره رهبر است فعالیت کرد و شهید شد.

تا وقتی این شور انقلابی در بدنه جامعه و در بین آحاد مردم ما است، دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد و به فضل الهی پرچم این انقلاب به زودی به دست صاحبش تقدیم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم چهلم شهید«حسن مختارزاده» در امامزاده صالح تجریش برگزار شد

مراسم چهلم شهید«حسن مختارزاده» در امامزاده صالح تجریش برگزار شد