مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 23:102023-01-18اقتصادي

افزایش ظرفیت ارائه خدمات ژئوتکنیک دریایی در استان های ساحلی کشور


مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از افزایش ظرفیت ارائه خدمات ژئوتکنیک دریایی در استان های ساحلی کشور توسط این شرکت خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از افزایش ظرفیت ارائه خدمات ژئوتکنیک دریایی در استان های ساحلی کشور توسط این شرکت خبر داد.

مجید کیانپور 28 دی ماه در جلسه مدیران ستادی شرکت، اظهار کرد: در راستای اهداف دولت سیزدهم در توسعه بنادر و ظرفیت های استان های ساحلی کشور، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با هدف حضور در بازارهای جدید و تسریع در توسعه عملیات عمرانی بنادر و سواحل کشور، ارائه خدمات ژئوتکنیک و حفاری دریایی را افزایش می دهد.

وی تصریح کرد: در راستای اهداف دولت مردمی سیزدهم برای توسعه ظرفیت های بنادر و سواحل کشور، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با توان علمی و تخصصی و همچنین توسعه تجهیزات فنی مورد نیاز، می تواند به عنوان بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی در زمینه انجام مطالعات فنی مورد نیاز و ارتقاء کیفیت پروژه های عمرانی و توسعه سواحل کشور نقش آفرینی ویژه ای داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اضافه کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک هم اکنون با ارائه بیش از 600 نوع آزمایش، مطالعه و خدمت فنی و تخصصی و تأمین تجهیزات و سخت افزارهای مرتبط، نیاز کشور را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت ارائه خدمات ژئوتکنیک دریایی در استان های ساحلی کشور

افزایش ظرفیت ارائه خدمات ژئوتکنیک دریایی در استان های ساحلی کشور