مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 22:352023-01-18اجتماعي

عملیات بازگشایی راه بیش از 300 روستای کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات بازگشایی حداقل 1500کیلومتر راه بیش از 300 روستای این استان از شب گذشته آغاز شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات بازگشایی حداقل 1500کیلومتر راه بیش از 300 روستای این استان از شب گذشته آغاز شده است.

عابد محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مجموعه راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیش از 200 نفر نیری راهدار و 120 دستگاه ماشین آلات در قالب 28 اکیپ در 21 راهدار خانه استان مستقر هستند.

وی اظهار کرد: در پی بارش برف اخیر در گردنه ها برفگیر در محل راهدارخانه ها در حین بارش به موقع وارد عمل شدند و اجازه انسداد هیچ راه اصلی، شریانی و فرعی را ندادند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: راهداران بارها تلاش کردند که به در راه ماندگان و گرفتار در برف کمک و امداد رسانی کنند.

عابدی تصریح کرد: در پی بارش برف اخیر در مناطق سردسیری شامل شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون و بخشی از شهرستان چرام، استان کهگیلویه و بویراحمد، عملیات بازگشایی حداقل 1500کیلومتر راه بیش از 300 روستای این استان از شب گذشته آغاز شده تا در کمترین زمان ممکن این راهها بازگشایی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات بازگشایی راه بیش از 300 روستای کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

عملیات بازگشایی راه بیش از 300 روستای کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد