مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 20:062023-01-18پزشكي

نجات جان مادر باردار سپیدانی از برف و کولاک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سپیدان، هانیه نوروزی مسؤول برنامه مادران باردار مرکز بهداشت سپیدان در گفتگو با خبرنگاران گفت: با اعلام مامای مرکز خدمات جامع سلامت کمهر مبنی بر درد شکمی مادر باردار 30 هفته، پیگیری برای اعزام نیروهای اورژانس 115 به محل انجام شد.

  وی با بیان اینکه این مادر باردار در حاملگی پنجم و دارای سه بار سابقه سزارین بوده است، افزود: به دلیل درد شکمی و نگرانی مرکز بهداشت از احتمال زایمان زودرس، وضعیت مادر به صورت مستمر پیگیری و با تلاش های انجام شده، به بیمارستان حضرت امام حسین(ع) سپیدان منتقل شد.

رییس اورژانس 115 سپیدان نیز در این زمینه بیان کرد: با اعلام گزارش در ساعت 9 و 30 دقیقه صبح، یک دستگاه آمبولانس با حضور سه تکنسین اورژانس به همراه یک دستگاه پیکاپ به محل اعزام شد که به دلیل بارندگی شدید و انسداد جاده با برف و کولاک، پس از چهار ساعت تلاش نیروهای اورژانس و مرکز بهداشت و با همکاری هلال احمر، آمبولانس به روستای تل زری رسید.

رشید ماندنی ادامه داد: در بررسی های انجام شده، نیاز به اعزام مادر باردار تشخیص داده شد و به دلیل بارش برف و کولاک در مسیر کوهستانی روستای اسفیان و انسداد جاده و ترافیک شدید در جاده های منتهی به پیست اسکی، مادر در ساعت 19 به بیمارستان حضرت امام حسین(ع) منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان مادر باردار سپیدانی از برف و کولاک

نجات جان مادر باردار سپیدانی از برف و کولاک