مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 19:552023-01-18اجتماعي

باید به سمت ایجاد زائرسراهای دائمی برای زوار اربعین برویم


رییس ستادتوسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: باید به سمت ایجاد زائرسرا و اقامتگاه های دائمی برای زوار عتبات عالیات در استان برویم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس ستادتوسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: باید به سمت ایجاد زائرسرا و اقامتگاه های دائمی برای زوار عتبات عالیات در استان برویم.

بهمن صحرایی، امروز (28 دی) در همایش تجلیل از خادمان مواکب اربعین حسینی در موقوفات و بقاع متبرکه، با اشاره به بازگشایی مرز خسروی در اربعین امسال با تلاش های صورت گرفته، گفت: در اربعین امسال بیش از چهار میلیون نفر از زوار اربعین در دو مسیر رفت و برگشت از استان کرمانشاه تردد کردند.

وی اضافه کرد: در اربعین امسال بیش از دو میلیون نفر در استان کرمانشاه در وعده های صبحانه، نهار و شام پذیرایی و بیش از یک میلیون نفر در استان اسکان شبانه داشتند.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به خدمات رسانی بیش ازپنج هزار خادم در جریان پیاده روی اربعین در استان کرمانشاه، ادامه داد: در پیاده روی اربعین در استان کرمانشاه بیش از 200 موکب برای خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات برپا شده بود که 185 موکب شناسنامه دار بوده و مابقی خودجوش پای کار آمدند که البته در حال ثبت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به سمت ایجاد زائرسراهای دائمی برای زوار اربعین برویم

باید به سمت ایجاد زائرسراهای دائمی برای زوار اربعین برویم