مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 19:502023-01-18سياسي

مشخص شدن ضمانت اجرایی خروجی اندیشکده آب دانشگاه پیام نور مازندران


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر مشخص شدن ضمانت اجرایی خروجی اندیشکده مطالعات امنیت آب دانشگاه پیام نور استان، گفت: این اندیشکده باید یک نظام مسئله درست در حوزه آب مازندران و ایران داشته باشد تا به راهکارهای موجود دست پیدا کند.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر مشخص شدن ضمانت اجرایی خروجی اندیشکده مطالعات امنیت آب دانشگاه پیام نور استان، گفت: این اندیشکده باید یک نظام مسئله درست در حوزه آب مازندران و ایران داشته باشد تا به راهکارهای موجود دست پیدا کند.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی عصر امروز در دیدار مسئولان ارشد دانشگاه پیام نور مازندران و اعضای شورای راهبردی اندیشکده مطالعات امنیت آب اظهار کرد: آب مایه حیات است؛ زنگ خطر برای آب در دنیا خیلی زودتر از ما به صدا درآمده و در آینده جنگ بر سر آب است و روی نفت و منابع دیگر نیست.

وی با اشاره به اینکه در مازندران مشکل آب جدی است، گفت: قبل از هر چیز نیاز به اندیشیدن روی مسئله داریم و راهکار برای اضافه نشدن بحران؛ بلکه جبران کمبود باید توسط اندیشکده با سیاست گذاری و برنامه ریزی های درست به راهبری جریان تولید، نگه داشت و توزیع مصرف آب بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشخص شدن ضمانت اجرایی خروجی اندیشکده آب دانشگاه پیام نور مازندران

مشخص شدن ضمانت اجرایی خروجی اندیشکده آب دانشگاه پیام نور مازندران