مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 19:352023-01-18اقتصادي

راه های افزایش مبادلات تجاری ایران و روسیه تسهیل شود


استاندار گیلان با اشاره به ضرورت تسهیل راه های افزایش مبادلات تجاری ایران و روسیه تسهیل شود، گفت: بندر کاسپین در آینده نزدیک به راه آهن سراسری متصل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدلله عباسی عصر چهارشنبه در نشست توسعه مبادلات تجاری ایران و روسیه اظهار کرد: بعد از دیدار ولادمیر پوتین با رهبری در سال گذشته، فضای بسیار خوبی برای توسعه روابط و مبادلات تجاری بین ایران و روسیه فراهم شده است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های ایران و روسیه و بهره مندی از موقعیت مبادلات تجاری بین دو کشور از طریق کریدور شمال جنوب بین ایران و روسیه از طریق آستارا اتفاق می افتد و رؤسای جمهور دو کشور نیزبر این موضوعات تاکید داشتند.

عباسی با تاکید بر ضرورت تسهیل راه های افزایش مبادلات تجاری بین ایران و روسیه تصریح کرد: در تلاشیم تا راه آهن رشت به کاسپین و آستارا برای کوتاه کردن مسیر ترانزیت کالا از جنوب به شمال و شرق به غرب به بهره برداری برسد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه بندر کاسپین در آینده نزدیک به راه آهن سراسری متصل می شود، ادامه داد: درخصوص مسیر راه آهن رشت به آستارا نیز مطالعات لازم انجام شده است.

وی تصریح کرد: برای آزاد سازی زمین های مسیر راه آهن رشت به آستارا تمهیدات لازم اندیشیده شده و در تلاشیم با استفاده از مسیرهای میان بر و همچنین حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های افزایش مبادلات تجاری ایران و روسیه تسهیل شود

راه های افزایش مبادلات تجاری ایران و روسیه تسهیل شود