مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 18:202023-01-18حوادث

مرگ خاموش جان 17 نفر را در اردبیل گرفته است


مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: مرگ خاموش در 10 ماهه امسال 17 نفر را در استان اردبیل به کام گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میر سعید سید متین عصر چهارشنبه در بررسی آخرین وضعیت مصرف گاز و ارتقاع ایمنی در اردبیل اظهار کرد: در 10 ماهه امسال 300 نفر بر اثر گازگرفتگی و یا مسمومیت ناشی از انتشار گاز منواکسید کربن دچار حادثه شدند که از بین آنها مرگ خاموش 17 خانواده را داغدار کرده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته این آمار مرگ و میر 10 نفر بوده در حالی که 370 نفر در سال 1400 دچار گازگرفتگی شده بودند که یک رشد قابل توجهی را در آمار فوتی های ناشی از گازگرفتگی در استان شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: به رغم اطلاع رسانی و آگاهی دهی به مردم همچنان عده ای در غفلت و بی توجهی اقدام به استفاده ناایمن از وسایل گازسوز به ویژه کباب پزهای خانگی می کنند که بیشتر مرگ و میرها نیز ناشی از این امر بوده است.

سید متین افزود: 10 نفر از این فوتی ها در شهرستان نمین رخ داده که بالاترین آمار استانی را شامل است و در جایگاه های بعدی اردبیل و مشگین شهر قرار دارد.

وی علائم گازگرفتگی را سر درد، سرگیجه و تهوع اعلام کرد و ادامه داد: عده ای سر درد ناشی از گازگرفتگی را مبهم و نامعلوم دانسته و اقدام به مصرف خودسرانه قرص می کنند که شرایط جسمی آنها بدتر نیز می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ خاموش جان 17 نفر را در اردبیل گرفته است

مرگ خاموش جان 17 نفر را در اردبیل گرفته است