مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 18:152023-01-18ورزشي

پخش مستقیم رقابت های هندبال قهرمانی جهان از لنز ایرانسل


ایرانسل، حامی رسمی ورزش هندبال، مسابقات تیم ملی هندبال ایران در رقابت های قهرمانی جهان را به صورت مستقیم از لنز، اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی خود، - ایرانسل، حامی رسمی ورزش هندبال، مسابقات تیم ملی هندبال ایران در رقابت های قهرمانی جهان را به صورت مستقیم از لنز، اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی خود، پخش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دور اصلی رقابت های هندبال قهرمانی جهان لهستان-سوئد 2023، از امروز (چهارشنبه) 28 دی ماه 1401 آغاز می شود.

تیم ملی هندبال مردان ایران، در نخستین مسابقه خود در دور اصلی رقابت های قهرمانی جهان از ساعت 18 چهارشنبه 28 دی به مصاف اسلوونی می رود.

ملی پوشان ایران در دومین گام، جمعه 30 دی از ساعت 20:30، تیم فرانسه را پیش رو خواهند داشت و در سومین و آخرین دیدار دور اصلی، یک شنبه 2 بهمن از ساعت 20:30، مقابل تیم لهستان به میدان می روند.

در آخرین روز دیدارهای مرحله مقدماتی گروه A رقابت های قهرمانی جهان که دوشنبه 26 دی ماه 1401 در کشور لهستان برگزار شد، تیم ملی مونته نگرو مقابل شیلی به برتری رسید و تکلیف سه تیم صعود کرده از این گروه به مرحله دوم مسابقات جهانی مشخص شد.

با این نتیجه تیم های ملی ایران، مونته نگرو و اسپانیا از گروه A مسابقات قهرمانی جهان صعود کردند و در جمع 24 تیم برتر جهان جای گرفتند و در دور اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مستقیم رقابت های هندبال قهرمانی جهان از لنز ایرانسل

پخش مستقیم رقابت های هندبال قهرمانی جهان از لنز ایرانسل