مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 18:102023-01-18اجتماعي

معرفی انواع نهال انگور پرفروش در کشور


یکی از میوه های نرم پوست که از زمان های قدیم مورد توجه بسیاری از باغبانان و کشاورزان قرار گرفته، مو یا درخت انگور می باشد که در اکثر مناطق جهان از جمله مناطق معتدل _ سردسیر و نیمه گرمسیری _ به عمل می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویال نهال، از میوه انگور می توان در مصارف مختلفی استفاده کرد از جمله: مویز - کشمش - مربا - آبمیوه و شیره گیری - سرکه و .

در واقع می توان گفت تمامی قسمت های یک درخت انگور از جمله برگ – غوره و میوه آن مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه تاکستان های زیادی در اکثر نقاط کشورمان از جمله قزوین – تاکستان – کرج - مشهد و آذربایجان شرقی و غربی احداث شده است، درخت انگور معروف به بوته ی رونده با توجه به گزومورفی بالایی که دارد امروزه مورد توجه بسیاری از تاک داران قرار گرفته است.

میوه تولید شده توسط این درخت رونده به دو نوع دانه دار و بی دانه تقسیم شده که هر یک از این دو نوع در رنگ های مختلف قرمز – زرد – سیاه و سبز به عمل می آیند، بیشترین دمایی که درخت انگور می تواند تحمل کند 45+ و کمینه آن 15- درجه باشند.

امروزه باغات انگور به دو حالت پشته ای (سنتی) یا داربستی (مدرن) احداث می شوند، کشور ایران دهمین تولیدکننده انگور در دنیا محسوب می شود، در بین نهال انگور ایرانی می توان به انگورهای بی دانه سفید و قرمز کشمشی اشاره کرد، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی انواع نهال انگور پرفروش در کشور

معرفی انواع نهال انگور پرفروش در کشور