مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 17:352023-01-18حوادث

اقدام شجاعانه راهداران منوجانی برای نجات جان سرنشین خودروی گرفتار در سیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: در پی طغیان رودخانه تجدانو بالا دست سد میناب، راننده خودروی پژو به علت بی احتیاطی به سمت بستر رودخانه حرکت کرده و گرفتار سیلاب شد که راهداران منوجانی او را نجات دادند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: در پی طغیان رودخانه تجدانو بالا دست سد میناب، راننده خودروی پژو به علت بی احتیاطی به سمت بستر رودخانه حرکت کرده و گرفتار سیلاب شد که راهداران منوجانی او را نجات دادند.

مجتبی محمودی عصر امروز 28 دی ماه ضمن هشدار به رانندگان و کسانی که قصد تردد در بستر و مسیر رودخانه ها و سیلاب ها را دارند گفت: متاسفانه بعد از ظهر امروز یک خودرو بدون توجه به هشدارهای ایمنی و بارش، قصد تردد از بستر رودخانه وحشی تجدانو بالادست سد میناب را داشت و گرفتار شد.

وی افزود: رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای منوجان و یک نفر نیروی راهدار که در محل حضور داشتند، در کمترین زمان خود را به خودروی گرفتار در سیلاب می رسانند و با تجهیزات راهداری و کمک از کامیون اداره راهداری و گشت مستقر در محل رودخانه خودرو را از دل رودخانه بیرون می کشند و راننده را از خطر حتمی نجات می دهند.

محمودی با بیان اینکه رودخانه تجدانو یکی از رودخانه های وحشی بالا دستی سد استقلال میناب است که حجم زیادی سیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام شجاعانه راهداران منوجانی برای نجات جان سرنشین خودروی گرفتار در سیل

اقدام شجاعانه راهداران منوجانی برای نجات جان سرنشین خودروی گرفتار در سیل