مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 17:202023-01-18سياسي

استکبار به دنبال گسترش تکفیر در جهان اسلام است


جمعی از علمای اهل سنت کشور بنگلادش در سفر به ایران با حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در محل این مجمع دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ظهر امروز با جمعی از علمای اهل سنت کشور بنگلادش دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری در ابتدای این دیدار ضمن خیرمقدم به میهمانان اظهار کرد: ما امروز در جهان شاهد این مسئله بودیم که طی 300 سال اخیر، استعمارگران انگلیسی و آمریکایی در تلاش هستند تا ثروتهای کشورهای جهان سوم را غارت کنند.

وی افزود: آنان با تحمیل پول واحد خود یعنی دلار به دنیا و رسانه هایشان در تلاش اند تا فرهنگ لیبرالی خودشان در جهان گسترش دهند.

امروزه هم بیشتر تمرکزشان بر روی جوانان است آنها می خواهند برهنگی را در بین زنان جوامع ما ترویج کنند، روابط نامشروع میان زن و مرد را عادی جلوه دهند و با ساخت فیلم های هالیودی خشونت را در جهان گسترش دهند و با اعمال سیاست های مغرضانه تسلیحات خود را تحمیل می کنند و سرمایه های کشورهای اسلامی را به تاراج می برند.

شهریاری در همین خصوص ادامه داد: غرب و استعمار همواره به فکر خودشان هستند و دیگر کشورها برایشان اهمیتی ندارد، چراکه ما شاهد هستیم به زنان مسلمان در فران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار به دنبال گسترش تکفیر در جهان اسلام است

استکبار به دنبال گسترش تکفیر در جهان اسلام است