مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 16:202023-01-18پزشكي

همه زندانیان دسترسی 24 ساعته و رایگان به پزشک دارند


هر مددجویی فارغ از جرم ارتکابی، از لحظه ورود تا تمام دوران حبس، «دسترسی» 24 ساعته و «رایگان» به پزشکان عمومی و یا متخصص و نیز داروی تجویزی دارد که حتی نحوه «مصرف» دارو هم تحت نظارت تیم پزشکی است.

- سازمان زندان ها عنوان کرد: هر مددجویی فارغ از جرم ارتکابی، از لحظه ورود تا تمام دوران حبس، دسترسی 24 ساعته و رایگان به پزشکان عمومی و یا متخصص و نیز داروی تجویزی دارد که حتی نحوه مصرف دارو هم تحت نظارت تیم پزشکی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، زندان های کشور تحت عنوان مراکز اصلاحی و تربیتی از دیرباز با در نظر گرفتن آموزه های اسلامی و اخلاقی و با نیت خیرخواهانه، بازسازگاری مددجویان و حمایت از خانواده زندانیان را در دستور کار دارند.

با این حال متاسفانه برخی مجرمین پس از احراز جرم و محکومیت، فرصت بازسازگاری در زندان را مغتنم ندانسته و دست به تبلیغات غیرواقعی، فریبنده و نمایشی می زنند.

بر همین اساس در خصوص اظهارات دروغ یکی از افراد درباره نحوه استفاده از دارو در زندان ها باید یادآور شد: در زندان‎های کشور، هر مددجویی فارغ از جرم ارتکابی، از لحظه ورود تا تمام دوران حبس، دسترسی 24 ساعته و رایگان به پزشکان عمومی و یا متخصص و نیز داروی تجویزی دارد که حتی نحوه مصرف دارو هم تحت نظارت تیم پزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه زندانیان دسترسی 24 ساعته و رایگان به پزشک دارند

همه زندانیان دسترسی 24 ساعته و رایگان به پزشک دارند