مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 15:502023-01-18سياسي

دوره آموزشی سواد رسانه ای ویژه مدیران دستگاه ها برگزار می شود


استاندار مرکزی از برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه ای ویژه مدیران دستگاه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار کرد: اقدامات ارزشمندی بعد از انقلاب تاکنون در کشور صورت گرفته که باید این اقدامات و دستاوردها به درستی به مردم معرفی شود.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه ها موظف به اطلاع رسانی درست از این اقدامات هستند که لازمه آن مجهز بودن مدیران به سواد رسانه است که در این راستا به زودی دوره آموزشی سواد رسانه ویژه مدیران برگزار خواهد شد.

استاندار استان مرکزی در ادامه بر لزوم برنامه ریزی به منظور برگزاری رویداد فرهنگی در تمام شهرستان های استان با هدف تقویت نمادها و مولفه های هویتی شهرها تأکید کرد و ادامه داد: هفته فرهنگی خمین حرکت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت های این شهرستان بود، متاسفانه انعکاس خوبی از اخبار این رویداد بزرگ فرهنگی از سوی رسانه ها صورت نگرفت، در حالی که انتظار می رفت این مهم به صورت ویژه در صدر اخبار قرار گیرد.

مخلص الائمه گفت: برنامه ریزی به منظور برگزاری هفته فرهنگی برای شهرستان ها با هدف تقویت نمادها و مولفه های هویتی باید در دستور کار قرار گیرد تا شاهد برگزاری هفته های فرهنگی تمام شهرستان ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی سواد رسانه ای ویژه مدیران دستگاه ها برگزار می شود

دوره آموزشی سواد رسانه ای ویژه مدیران دستگاه ها برگزار می شود