مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 15:302023-01-18اقتصادي

اختصاص اعتبار 10 میلیاردی برای بهسازی خمام - خشکبیجار و خمام - ضیابر


برای اجرای دو پروژه تعریض و بهسازی محور خمام به خشکبیجار و خمام به ضیابر، 10 میلیارد تومان اختصاص یافت که سهم هر پروژه بالغ بر پنج میلیارد تومان است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: برای اجرای دو پروژه تعریض و بهسازی محور خمام به خشکبیجار و خمام به ضیابر، 10 میلیارد تومان اختصاص یافت که سهم هر پروژه بالغ بر پنج میلیارد تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی گیلان، هادی رحمانی، تحقق مطالبات مردم و تمرکز بر تکمیل پروژه های نیمه تمام را جزء اولویت های برنامه توسعه راه و شهرسازی گیلان دانست و گفت: محور خمام - خشکبیجار - لشت نشاء - آستانه اشرفیه از جمله محورهایی است که در سال های گذشته طرح ارتقاء آن از محور فرعی به محور اصلی مورد تصویب قرار گرفت و از سال 98 از محل اعتبارات استانی آغاز به کار نمود و در سال های بعد نیز با اخذ مجوزهای لازم از محل ملی، اعتبار دریافت کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای این پروژه اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: برای تسریع در عملیات اجرایی این پروژه از محل اعتبارات سال جاری مبلغ پنج میلیارد تومان تخصیص یافته که برای ادامه کار هزینه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به ضرورت حفظ ایمنی، توجه به زیرساخت های راه و جاده ای استان را مهم برشمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 10 میلیاردی برای بهسازی خمام - خشکبیجار و خمام - ضیابر

اختصاص اعتبار 10 میلیاردی برای بهسازی خمام - خشکبیجار و خمام - ضیابر