مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 15:152023-01-18فرهنگي

اتفاقات عجیب اسکار 2023 / حمایت علنی رییس آکادمی از یک بازیگر!


یکی از عجیب ترین اتفاقات از سوی «جنت یانگ» رییس آکادمی اسکار رقم خورد که در راس نهاد سینمایی برگزار کننده جوایز اسکار قرار دارد.

- اتفاقات عجیب اسکار 2023 / حمایت علنی رییس آکادمی از یک بازیگر! یکی از عجیب ترین اتفاقات از سوی جنت یانگ رییس آکادمی اسکار رقم خورد که در راس نهاد سینمایی برگزار کننده جوایز اسکار قرار دارد.

رای گیری برای انتخاب نامزدهای نهایی اسکار 2023 در حالی به پایان رسید که امسال شاهد اتفاقات عجیب وغریبی در پشت پرده جوایز آکادمی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رای گیری برای انتخاب نامزدهای نهایی نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز گذشته (18 ژانویه، 27 دی ماه) در حالی پس از شش روز به پایان رسید که در این میان اهالی هالیوود هر آنچه در توان داشتند، برای رسیدن به جمع نامزدهای نهایی جوایز آکادمی انجام دادند.

  یکی از عجیب ترین اتفاقات از سوی جنت یانگ رییس آکادمی اسکار رقم خورد که در راس نهاد سینمایی برگزار کننده جوایز اسکار قرار دارد.

او با انتشار چند مطلب در توییتر از میشل یئو بازیگر فیلم همه چیز همه جا به یکباره به صورت واضح حمایت کرد، این در حالی است که حمایت های تأثیرگذاری مانند این برای مدیران آکادمی به ویژه رییس و آن هم در اوج کمپین داغ اسکار، یک خط قرمز بزرگ محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات عجیب اسکار 2023 / حمایت علنی رییس آکادمی از یک بازیگر!

اتفاقات عجیب اسکار 2023 / حمایت علنی رییس آکادمی از یک بازیگر!