مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 14:252023-01-18اقتصادي

ارسال ماهانه 100 تانکر آب رسان سیار به روستاهای مواجه با کمبود آب در صالح آباد


مدیر امور آب و فاضلاب صالح آباد گفت: ماهانه 100 تانکر آب رسان سیار به روستاهای مواجه با کمبود آب در این شهرستان ارسال می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور آب و فاضلاب صالح آباد گفت: ماهانه 100 تانکر آب رسان سیار به روستاهای مواجه با کمبود آب در این شهرستان ارسال می شود.

محمد عالی نیا در گفت و گو با ایسنا در تشریح فعالیت های صورت گرفته توسط آب و فاضلاب این شهرستان در خدمت رسانی مطلوب به مشترکان اظهار کرد: در حال حاضر 20 روستا در این شهرستان مرزی همچنان با تانکر آب رسانی می شود.

وی با بیان اینکه این تعداد در برخی مقاطع تا 35 روستا افزایش می یابد، از ارسال ماهانه 100 تانکر آب رسان سیار به روستاهای مواجه با کمبود آب در شهرستان خبر داد.

مدیر امور آب و فاضلاب صالح آباد عنوان کرد: از 100 روستای شهرستان 87 روستا تحت پوشش این امور هستند، از 13 روستای غیر تحت پوشش هم دو روستا از آب شرب برخوردارند و پیگیری های لازم برای تحت پوشش قرار دادن تمام روستاها در حال انجام است.

وی در ادامه به اقدامات آبفا برای تأمین آب پایدار روستاها و شهر صالح آباد اشاره کرد و گفت: با شروع طرح جهاد آب رسانی و محرومیت زدایی در کشور 10 روستا در این شهرستان تحت پوشش پروژه های آب رسانی شامل اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع و حفر چاه قرار گرفت که پیشرفت فیزیکی در یک روستا 70 درصد بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال ماهانه 100 تانکر آب رسان سیار به روستاهای مواجه با کمبود آب در صالح آباد

ارسال ماهانه 100 تانکر آب رسان سیار به روستاهای مواجه با کمبود آب در صالح آباد