مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 13:552023-01-18اقتصادي

اختتامیه نمایشگاه دانش بنیان و فناور اکوسیستم نوآوری هرمزگان برگزار شد


مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه تخصصی دانش بنیان و فناور اکوسیستم نوآوری استان هرمزگان برگزار و جهاد دانشگاه استان به عنوان غرفه برتر دانشگاهی این نمایشگاه انتخاب شد.

- ایسنا/هرمزگان مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه تخصصی دانش بنیان و فناور اکوسیستم نوآوری استان هرمزگان برگزار و جهاد دانشگاه استان به عنوان غرفه برتر دانشگاهی این نمایشگاه انتخاب شد.

رییس پارک علم و فناوری هرمزگان، امروز (28 دی ماه) در این مراسم اظهار کرد: این نمایشگاه دستاوردهای خوبی داشت و از این جهت از زحمات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان سپاسگزار هستیم.

علیرضا نصیری بیان کرد: از میان 23 مورد از صنایع و دستگاه های اجرایی استان 170 نیاز مختلف احصا و به شرکت های دانش بنیان اعلام شد و تاکنون حدود 186 ایده برای رفع این نیازها ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه از صنایع استان سپاسگزاریم که در این نمایشگاه حضور پررنگی داشتند، افزود: 124 جلسه بی توبی در این نمایشگاه برگزار شد که آمار بی نظیری بود و منجر به انعقاد بیش از 50 تفاهم نامه شد که امیدوارم این تفاهم نامه ها به قرارداد ختم شوند.

نصیری عنوان کرد: دسترسی شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور به صنایع بزرگ استان سخت است و برپایی چنین نمایشگاه هایی برقراری این ارتباطات را تسهیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه نمایشگاه دانش بنیان و فناور اکوسیستم نوآوری هرمزگان برگزار شد

اختتامیه نمایشگاه دانش بنیان و فناور اکوسیستم نوآوری هرمزگان برگزار شد