مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 13:502023-01-18اجتماعي

ارتفاع برف در چلگرد به یک متر و 20 سانتی متر رسید


سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارتفاع برف در شهر چلگرد به یک متر و 20 سانتی متر رسیده است، گفت: بیش ترین میزان بارش را در مناطق جنوبی استان از جمله شهرستان لردگان و خانمیرزا شاهد بودیم، - البته بارش در این مناطق به صورت باران بود.

خسرو کیانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بازگشایی محورهای مواصلاتی اصلی در چهارمحال و بختیاری انجام شده است، اظهار کرد: تردد در محورهای مواصلاتی اصلی به علت لغزنده بودن تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: بازگشایی راه های روستایی چهارمحال و بختیاری در حال انجام است و پیش بینی می شود تا فردا تمامی محورهای روستایی و فرعی بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در شهر چلگرد به یک متر و 20 سانتی متر رسیده است، گفت: بیش ترین میزان بارش را در مناطق جنوبی استان از جمله شهرستان لردگان و خانمیرزا شاهد بودیم، البته بارش در این مناطق به صورت باران بود.

کیانی یادآور شد: معابر اصلی شهر شهرکرد بازگشایی شده است و در حال بازگشایی معابر فرعی هستیم، از شهروندان درخواست داریم که از تردد غیرضروری خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاع برف در چلگرد به یک متر و 20 سانتی متر رسید

ارتفاع برف در چلگرد به یک متر و 20 سانتی متر رسید