مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 13:202023-01-18اقتصادي

کلید واحدهای مسکونی دشتی تا پایان سال تحویل متقاضیان می شود


کلید واحدهای مسکونی شهرستان دشتی تا پایان سال جاری تحویل متقاضیان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح جهش تولید مسکن در شهرستان دشتی اظهار داشت: طرح جهش تولید مسکن از طرح های ارزشمند دولت سیزدهم است که در استان بوشهر نیز با شتاب مناسبی در حال اجراست.

وی افزود: تاکنون ساخت 12 هزار واحد مسکونی در شهرستان های مختلف استان بوشهر، عملیاتی شده و در حال ساخت است و تا پایان سال جاری نیز عملیات اجرایی بخش دیگری از واحدهای مسکونی آغاز خواهد شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: سهمیه دو سال نخست شهرستان دشتی هزار واحد مسکونی بوده که تاکنون عملیات اجرایی 750 واحد آغاز شده و 250 واحد نیز تا پایان سال کلنگ زنی می شوند.

محمدی زاده از تحویل نخستین پروژه طرح جهش تولید مسکن تا پایان سال جاری در شهرستان دشتی خبر داد و تصریح کرد: پروژه 84 واحدی شهرستان دشتی در مراحل پایانی ساخت است و به عنوان نخستین پروژه طرح جهش تولید مسکن در استان، کلید این واحدها تا پایان سال جاری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی یادآور شد: برخی موانع از جمله تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان از موانع این واحدهاست که بزودی مرتفع شده و واحدها تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید واحدهای مسکونی دشتی تا پایان سال تحویل متقاضیان می شود

کلید واحدهای مسکونی دشتی تا پایان سال تحویل متقاضیان می شود