مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:502023-01-18سياسي

احیای کشاورزی در موقوفات آذربایجان شرقی / 1500 وقف آب در استان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از شتاب احیای موقوفات کشاورزی استان با همکاری سازمان جهادکشاورزی استان خبر داد.

- احیای کشاورزی در موقوفات آذربایجان شرقی شتاب می گیرد   **************************** به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدشهاب الدین حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با اکبر فتحی، رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به گستره موقوفات کشاورزی در استان، اظهار کرد: بسیاری از مزارع و باغات کشاورزی وقفی در آذربایجان شرقی طی سال های گذشته مغفول مانده بود اما با نگرش جدید حجت الاسلام خاموشی، رییس سازمان اوقاف کشور، احیای این موقوفات شتاب گرفته است.

وی افزود: موقوفات مختلفی در بخش کشاورزی استان از زمین های بایر زراعی گرفته تا منابع آبی و صنایع تبدیلی کشاورزی وجود دارند که می توانیم با همکاری سازمان جهادکشاورزی استان این موقوفات را احیا کرده و از درآمد آنها در کنار اشتغالزایی و تقویت چرخه های تولید استان، برای کمک به نیازمندان طبق نیت واقفان خیراندیش استفاده کنیم.

وی با اشاره به ثبت بیش از 1500 وقف آب در استان، ادامه داد: موقوفات بخش دامپروری و شیلات از جمله پتانسیل های مهم وقفی استان بوده و احیای قنوات مغفول نیز در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای کشاورزی در موقوفات آذربایجان شرقی / 1500 وقف آب در استان

احیای کشاورزی در موقوفات آذربایجان شرقی / 1500 وقف آب در استان