مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:452023-01-18اقتصادي

تمامی زیرساخت های گاز مازندران به روز است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: تمامی زیرساخت های گاز استان به روز است و زیرساخت های استان برای انتقال در سطح مازندران تا دو برابر نیاز استان از ظرفیت کافی برخوردار بوده و تا سال ها نیاز به ایجاد خطوط انتقال جدید نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران درباره بررسی و پایش پایداری شبکه گازرسانی اظهار کرد: مدیریت گاز تابع دو عامل عرضه و تقاضا است که به جز افزایش تولید گاز به عنوان یکی از راهکارهای حل این مشکل، مدیریت بهینه مصرف و رعایت الزامات مصرفی برای پایداری شبکه گازرسانی یک اولویت و عامل تعیین کننده است.

وی افزود: در بخش عرضه سه زیرساخت مهم استخراج، پالایش و انتقال و در بخش تقاضا هم نظام و الگوی مصرف جامعه هم در بخش خانگی و هم بخش صنعتی حائز اهمیت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه دو راهکار اساسی را برای حل مشکل گاز در کشور پیش رو داریم، اضافه کرد: نخست بحث تولید شامل اکتشاف چاه های جدید و افزایش ظرفیت پالایشگاه ها و موضوع دوم ایجاد تغییر در الگوی مصرف، مدیریت بهینه و رعایت الزامات مصرفی است که تمامی زیرساخت های استان به روز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی زیرساخت های گاز مازندران به روز است

تمامی زیرساخت های گاز مازندران به روز است