مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:352023-01-18سياسي

تلاش شورا و شهرداری برای تدوین برنامه چهارم شهر تهران به صورت اجرایی


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از تلاش شورا و شهرداری برای تدوین برنامه اجرایی به عنوان برنامه چهارم مدیریت شهری خبر داد.

- رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از تلاش شورا و شهرداری برای تدوین برنامه اجرایی به عنوان برنامه چهارم مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آخوندی در نشست خبری امروز سه شنبه در تشریح جزییات برنامه چهارم مدیریت شهری، گفت: بر اساس بند 15 قانون نوسازی و عمران شهرداری ها باید برنامه های پنج ساله را تدوین و به تصویب شوراهای شهر برسانند اما بر اساس بخشنامه وزارت کشور الزام شهرداری ها برای تدوین برنامه های چهار ساله انجام شد تا مدیریت های شهری در دوره مدیریتی خود پاسخگوی عملکردهایشان باشند.

وی افزود: با همین رویکرد برنامه چهار ساله شهر تهران تدوین شد که سال جاری نخستین سال آن قلمداد می شود که پشت سر گذاشته ایم.

علت این موضوع این است که اولین سالی هستیم که این تغییر اتفاق افتاده و قطعا در دوره های بعدی این نقیصه حل خواهد شد.

وی ادامه داد: از اردیبهشت ماه سال جاری کار تدوین برنامه آغاز شد و این کار توسط نیروهای متخصص شهرداری تهران انجام شده است.

در حقیقت با دعوت از اساتید دانشگاه کار آغاز شده، کمیته های مختلف شکل گرفت و در تمامی این مراحل کارشناسان شورا نیز در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شورا و شهرداری برای تدوین برنامه چهارم شهر تهران به صورت اجرایی

تلاش شورا و شهرداری برای تدوین برنامه چهارم شهر تهران به صورت اجرایی