مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:222023-01-18اقتصادي

پرداخت وام کم بهره و بدون ضامن به 1075 نفر از مستمری بگیران همدان


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان از پرداخت تسهیلات کم بهره و بدون ضامن به مستمری بگیران این استان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان از پرداخت تسهیلات کم بهره و بدون ضامن به مستمری بگیران این استان خبر داد.

مهدی سماواتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور 22 هزار نفر در سطح کشور برای نخستین بار از تسهیلات کم بهره و بدون ضامن بهره مند شدند که 1075 نفر از مستمری بگیران استان مشمول دریافت وام چهار تا پنج میلیون تومانی هستند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی کل تسهیلات پرداختی در استان بیش از 50 میلیارد ریال است، ادامه داد: طبق تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه مهر ایران مقرر شد افراد واجد شرایط پس از تکمیل فرم درخواست تسهیلات نزد کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و تأیید نهایی در مدیریت استان به بانک عامل معرفی و تسهیلات کم بهره با مدت پرداخت 36 ماهه را دریافت کنند.

سماواتی با بیان اینکه توسعه بیمه اجتماعی از برنامه های راهبردی دولت مردمی سیزدهم است، افزود: دولت حمایت جدی از بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر دارد و دو برابر حق بیمه را دولت به عنوان کارفرما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام کم بهره و بدون ضامن به 1075 نفر از مستمری بگیران همدان

پرداخت وام کم بهره و بدون ضامن به 1075 نفر از مستمری بگیران همدان