مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:152023-01-18سياسي

هیأتی که کمک رسان بیماران هموفیلی است+عکس


هیأت محبان بقیهالله شهرستان خرم آباد استان لرستان، حدود 5 سال است که کمک به بیماران خاص به خصوص هموفیلی ها را در دستور کار خود گذاشته است و علاوه بر پرداخت پرداخت هزینه درمان، - محسن روشندل مسئول هیأت محبان بقیهالله شهرستان خرم آباد استان لرستان در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: هیأت ما 20 سال است که راه اندازی شده است و هم اکنون هر سه شنبه در منزل خودم جلسه هفتگی هیأت برپا می شود.

باتوجه به علاقه مندی همسایه ها و افراد محله، بخش هایی از خانه های دیگر نیز در اطراف به حسینیه اختصاص پیدا کرده است که محل نگهداری اقلام تهیه شده برای نیازمندان یا برگزاری دوره های آموزشی نوجوانان استفاده می شود.

هر سه شنبه مجلس هفتگی هیأت بقیه الله برگزار می شود 20 بیمار هموفیلی را تحت پوشش داریم وی با اشاره به اینکه شرایط و سختی های این بیماران را خوب درک می کنم، گفت: حدود 5 سال است در زمینه حمایت از بیماران خاص هموفیلی و تالاسمی وارد شدم و در این زمینه در استان مسئولیت هم گرفتم.

گروه جهادی شهید مجید صالحی راد را ذیل هیأت ایجاد کریدم و با کمک مردم و خیرین با محوریت هیأت حدود 20 بیمار هموفیلی را تحت پوشش داریم و علاوه بر پرداخت هزینه درمان، برای آنان جهیزیه، لباس و شغل هم فراهم می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأتی که کمک رسان بیماران هموفیلی است+عکس

هیأتی که کمک رسان بیماران هموفیلی است+عکس