مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:152023-01-18اقتصادي

برنامه سوم توسعه شهری 23 درصد پیشرفت داشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، در نشست خبری با موضوع برنامه چهارم توسعه شهری با بیان اینکه برنامه های توسعه شهری آنگونه که باید اجرایی نشده اند، - رییس شورای شهر تهران گفت: بررسی ها نشان می دهد بیش از 23 درصد برنامه توسعه قبلی پیش نرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، در نشست خبری با موضوع برنامه چهارم توسعه شهری با بیان اینکه برنامه های توسعه شهری آنگونه که باید اجرایی نشده اند، افزود: دلیل اجرایی نشدن این برنامه ها به این دلیل است که بصورت اجرایی تدوین نشده بودند.

وی ادامه داد: پایشی در شورای شهر تهران صورت گرفت که نشان می دهد بیش از 23 درصد برنامه توسعه قبلی پیش نرفته است.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه تلاش ما این است به ایده های خود دست یابیم، گفت: صرف دوست داشتن برنامه نیست و ما علاقه مند هستیم 11 هزار دستگاه اتوبوس داشته باشیم، اما حداکثر 2 هزار دستگاه اتوبوس درحال کار هستند.

چمران افزود: با میزان بودجه و اعتبارات شهرداری تهران و وزارت کشور می توان متوجه شد انجام این کار عملیاتی نیست مگر اینکه شرایط خاص ایجاد شود همچنین حداقل هزار و 200 دستگاه واگن مترو نیاز است، اما اگر همین اکنون هم پول واگن ها را بدهیم باز هم به این زودی ها ساخته نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه سوم توسعه شهری 23 درصد پیشرفت داشته است

برنامه سوم توسعه شهری 23 درصد پیشرفت داشته است