مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:102023-01-18سياسي

هیچ فعالیت یا سایت هسته ای اعلام نشده ای در ایران وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: - رییس سازمان انرژی اتمی گفت: به صراحت اعلام می کنیم طبق اعلام خود آژانس، هیچ فعالیت یا سایت هسته ای اعلام نشده ای در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع مهمی که وجود دارد این است که با همین مواضعی که مرتب تغییر می دهند مانند اینکه سخنگوی اتحادیه اروپا می گوید برجام نمرده است و مذاکرات ادامه دارد، مشهود است که چه اندازه در فضاسازی علیه جمهوری اسلامی صداقت دارند.

وی عنوان کرد: موضوعی که در دستور کار ما بوده است رفع ابهامات و پاسخگویی به آن ها بوده است.

اتهاماتی که عناصر ضد انقلاب طی سال ها آن را عنوان و مطرح می کنند، توسط آژانس بررسی و تمام مراحل آن طی شده است و حاصل تمام مذاکرات صورت گرفته ظرف بیست سال، سند برجام شده است.

رییس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: آن ها از سند برجام خاج شدند و قصد بازگشت به آن را دارند و باز اتهامات را کنار سند برجام قرار دادند در حالی که این دو موضوع نیست بلکه یک موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ فعالیت یا سایت هسته ای اعلام نشده ای در ایران وجود ندارد

هیچ فعالیت یا سایت هسته ای اعلام نشده ای در ایران وجود ندارد