مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:052023-01-18سياسي

فراز و فرودهای پرونده «آقازاده»


پرونده مهدی هاشمی که روز گذشته به صورت مشروط از زندان آزاد شد، دارای فراز و فرودها و حواشی بسیاری از جمله مرخصی های پی در پی و تسهیلات ویژه در زندان بوده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ دوم مهرماه سال 1391 بود که مهدی هاشمی با استقبال نماینده دادستان تهران، وکیل و اعضای خانواده وی با پرواز ساعت 10 شب دبی، وارد تهران شد و در همان زمان، نامه احضار به دادستانی به وی ابلاغ شد و رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی از جمله اختلاس، رشوه دهی استات اویل، جعل و ارتشا در دادسرای اوین آغاز شد.

آغاز رسیدگی به پرونده یک آقازاده مدتی بعد، مهدی هاشمی بازداشت شد و در آذرماه سال 91 با وثیقه 10 میلیارد تومانی از زندان آزاد شد.

107 روز بعد از بازداشت موقت مهدی هاشمی، دادستانی عمومی و انقلاب تهران از تکمیل کیفرخواست وی و ارسال پرونده به دادگاه جهت رسیدگی و صدور رأی خبر داد و در نهایت 15 اردیبهشت ماه سال 92 اولین جلسه دادگاه مهدی هاشمی به ریاست ناصر سراج برگزار شد.

صدور کیفرخواست 125 صفحه ای برای مهدی هاشمی وکلای مهدی هاشمی در جلسه دادگاه، درخواست استمهال خود را مطرح کردند و با دستور قاضی سراج پرونده مهدی هاشمی با کیفرخواست 125 صفحه ای جهت رفع ایرادات به دادسرای تهران اعاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراز و فرودهای پرونده «آقازاده»

فراز و فرودهای پرونده «آقازاده»