مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:052023-01-18اقتصادي

قطع گاز 110 ویلای خالی از سکنه در قزوین


مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: ویلاهای خالی از سکنه در قزوین شناسایی شده اند و قطع گاز مصرفی آن ها در دستور کار قرار گرفته است.

- علی حجتی پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: میزان مصرف گاز شبانه روز گذشته در استان قزوین 12 میلیون و 200 هزار مترمکعب بوده که در مقایسه با روز قبل، حدود 3 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: محدودیت مصرف گاز برای تمام صنایع به جز واحدهای دارویی و غذایی همچنان برقرار است و پایش مستمر مصارف در سطح استان در حال انجام می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع گاز استان قزوین ادامه داد: با پایش مستمر فشار گاز در سطح استان، تاکنون کاهش و افت فشاری را نداشته ایم و جریان گاز مشترکین خانگی برقرار است.

حجتی پور بر مدیریت مصرف گاز از سوی مردم تاکید و اضافه کرد: از مردم استان قزوین درخواست می کنیم با کاهش حداقل یک درجه دمای محل کار و زندگی، در تداوم جریان پایدار گاز یاریگر تمام نقاط کشور باشند.

وی در پایان گفت: در راستای مدیریت مصرف گاز، 110 مورد ویلای خالی از سکنه در استان شناسایی و گاز مصرفی آنان قطع شده است و از شهروندان درخواست داریم در صورت برخورد با چنین مواردی، موضوع را به شرکت گاز اطلاع رسانی کنند.

 پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع گاز 110 ویلای خالی از سکنه در قزوین

قطع گاز 110 ویلای خالی از سکنه در قزوین