مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:052023-01-18اقتصادي

زاکانی: حدود 100 درصد ون ها و بیش از 60 درصد تاکسی های تهران فرسوده اند


در حمل و نقل عمومی تهران، ون ها حدوداً 100 درصد و تاکسی ها بیش از 60 درصد فرسوده اند و در اتوبوس هم با ضریب بالایی فرسودگی داریم که نیاز به نوسازی و بازسازی را به امری جدی بدل می کند.

- شهردار تهران گفت: در حمل و نقل عمومی تهران، ون ها حدوداً 100 درصد و تاکسی ها بیش از 60 درصد فرسوده اند و در اتوبوس هم با ضریب بالایی فرسودگی داریم که نیاز به نوسازی و بازسازی را به امری جدی بدل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی فعال است و کارش را انجام می دهد.

مشکلاتی در حوزه فرسودگی و کمبود داریم که این هفته بالغ بر 12 ساعت جلسه و دیدار با مجموعه سایپا، ایران خودرو و مپنا داشتیم که ایده ها و طرح هایی که برای آینده خودروسازی دارند افتخارآمیز است.

وی افزود: قرار شد نوسازی خودروی خودمان را با اولویت قطعی ناظر به حوزه داخلی بگذاریم و گروه کار تشکیل شد و بنا شد تا 22 بهمن پیشنهادات هم نوسازی و هم گازسوز و برقی کردن تاکسی، ون و اتوبوس را داشته باشیم که بتوانیم از سال آینده این امر نوسازی و بازسازی را به یک اولویت در حمل و نقل عمومی بدل کنیم.

زاکانی ادامه داد: 78 هزار ون و تاکسی داریم که حدود 6 هزار ون و 72 هزار تاکسی را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: حدود 100 درصد ون ها و بیش از 60 درصد تاکسی های تهران فرسوده اند

زاکانی: حدود 100 درصد ون ها و بیش از 60 درصد تاکسی های تهران فرسوده اند