مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:502023-01-18اجتماعي

صحن امام صادق (ع) با مساحت حدود 10 هزارمتر در حرم کاظمین احداث می شود+عکس


با موافقت مسؤولان حرم امامین جوادین علیهم السلام در کاظمین، احداث صحن امام صادق علیه السلام با مساحت 9 هزار و 850 مترمربع به منظور توسعه فضای زیارتی این آستان بزودی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، حرم امامین جوادین علیهم السلام در کاظمین در سال ها اخیر با ساخت چندین صحن و رواق توسعه پیدا کرده است.

با این وجود، با توجه به جایگاه این حرم مطهر و آمادگی به منظور تشرف میلیونی زائران به ویژه در ایام مناسبتی، روند توسعه حرم امامین جوادین علیهم السلام ادامه دارد.

بر همین اساس، مسؤولان عتبه کاظمیه در نظر دارند که صحن جدیدی با عنوان صحن امام صادق (ع) برای توسعه حرم کاظمین احداث کنند.

در سال میلادی جدید مسؤولان این آستان پس از بررسی وضعیت و جایگاه حرم، با احداث صحن جدید موافقت کردند.

صحن امام صادق (ع) با مساحت 9 هزار و 850 مترمربع طراحی شده و به عنوان یکی از مهم ترین طرح های توسعه حرم امامین جوادین علیهم السلام به شمار می روند که روند طراحی آن به پایان رسید و مسؤولان حرم کاظمین نیز با اجرای این طرح موافقت کردند.

صحن امام باقر علیه السلام با مساحتی بالغ بر 6 هزار مترمربع در طبقه زیرین صحن شهید باقر صدر به همت ایرانیان و زیر نظر ستاد بازسازی عتبات در حال ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحن امام صادق (ع) با مساحت حدود 10 هزارمتر در حرم کاظمین احداث می شود+عکس

صحن امام صادق (ع) با مساحت حدود 10 هزارمتر در حرم کاظمین احداث می شود+عکس