مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:452023-01-18ورزشي

پولادگر: مدیریت در فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی پیچیدگی خاص خود را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون، - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، در مجمع سالیانه فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی، عملکرد این فدراسیون درخصوص ساماندهی 150 سبک و رشته را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون، گفت: من از خانواده رزمی هستم و می دانم کار در فدراسیونی که با ساماندهی 150 رشته و سبک سروکار دارد، پیچیدگی های خاص خودش را دارد.

پولادگر در بخش دیگری از صحبت هایش، ضمن تاکید بر ساماندهی احکام، در خصوص درآمد فدراسیون بیان کرد: فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی ظرفیت آن را دارد درآمد بالاتری داشته باشد که در این مسیر هیات های استانی باید مشارکت بیشتری با فدراسیون داشته باشند، این کار باعث ایجاد انگیزه در هیات ها می شود، ضمن اینکه فدراسیون هم عملکرد هیات را بررسی می کند و بر اساس آن به هیات بودجه می دهد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در ادامه اظهار داشت: برخی رشته ها تا پایان سال باید از فدراسیون جدا شوند و از طرفی، پیشنهاد من این است که برخی رشته های که استاندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولادگر: مدیریت در فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی پیچیدگی خاص خود را دارد

پولادگر: مدیریت در فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی پیچیدگی خاص خود را دارد