مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:452023-01-18سياسي

نگاه به زن در فرهنگ اسلامی برجسته و ممتاز است


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: نقش کلیدی و محوری بانوان ایرانی ناشی از نگاه رفیع اسلام به جایگاه زنان در جامعه است.

- علی اسماعیلی صبح امروز (28 دی ماه) در همایش بزرگداشت روز زن و مقام مادر در ابهر با بیان اینکه نگاه به زن قبل و بعد از اسلام نگاه متفاوتی است، اظهار کرد: شان و مقام زن با ظهور اسلام به طور کامل متحول شده و تکثر و زایندگی اسلام ناشی از ام الائمه بودن حضرت زهرا ( س) است.

وی به محوری بودن نقش مادر در خانواده اشاره کرده و افزود: محوریتی که مادر در خانواده ایجاد می کند، باعث می شود کانون خانواده با گرد هم آمدن اعضا گرم تر و صمیمی تر شود که برکات ناشی از این موضوع به طور مستقیم در جامعه تاثیرگذار است زیرا داشتن جامعه سالم در گرو داشتن خانواده های سالم است.

اسماعیلی با توضیح اینکه نقش کلیدی و محوری بانوان ایران اسلامی ناشی از نگاه رفیع اسلام به جایگاه زنان در جامعه است، متذکر شد: انقلاب اسلامی نیز به هویت زنان و جایگاه واقعی آنها اهمیت داده و در سایه این توجه امروزه شاهد پیشرفت کشور در سایه تلاش جوانان و بانوان ایران اسلامی هستیم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان با اشاره به اینکه مادران نقش اصلی در تربیت نسل ها در کشور ایفا می کنند، یادآور شد: امیدوارم زنان پاک جامعه ایران اسلامی همچنان، فرزندان پاک دست که آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به زن در فرهنگ اسلامی برجسته و ممتاز است

نگاه به زن در فرهنگ اسلامی برجسته و ممتاز است