مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:302023-01-18اقتصادي

کاهش تردد پروازها و جابه جایی مسافران فرودگاه مشهد در آبان ماه


مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد از کاهش تمامی پروازهای داخلی و خارجی و جابجایی تمامی مسافران داخلی و خارجی در آبان ماه نسبت به ماه قبل آن خبر داد.

- حسن جعفری در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان جابه جایی مسافران فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در آبان ماه سال جاری اظهار کرد: در آبان ماه سال جاری 4576 پرواز در فرودگاه مشهد انجام شده که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته 5 درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین 614 هزار و 762 مسافر در فرودگاه بین المللی مشهد در این ماه ماه جابه جا شده که نسبت به آبان سال گذشته 10 درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در خصوص میزان پروازها و جابه جایی مسافران داخلی در آبان ماه نیز خاطرنشان کرد: 3789 پرواز داخلی در آبان ماه نشست و برخاست داشته که این رقم نسبت به آبان ماه سال گذشته تغییر محسوسی نداشته است، اما با جابجایی 549 حدود 514 هزار مسافر در این ماه رشد 8 درصدی تردد مسافران داخلی را نسبت به آبان سال گذشته نشان می دهد.

رشد 25 درصدی ورود گردشگران خارجی به مشهد در آبان ماه نسبت به سال گذشته جعفری در رابطه با میزان پروازها و جابه جایی گردشگران خارجی عنوان کرد: در مجموع 787 پرواز خارجی در آبان ماه نشست و برخاست داشته که نسبت به وضعیت مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تردد پروازها و جابه جایی مسافران فرودگاه مشهد در آبان ماه

کاهش تردد پروازها و جابه جایی مسافران فرودگاه مشهد در آبان ماه