مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:302023-01-18اقتصادي

تحقق 70 درصدی تعهدات اشتغالزایی بنیاد برکت در ایلام


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایام گفت: بنیاد برکت طی سال جاری در استان ایلام بیش از 70 درصد تعهدات خود را در زمینه ایجاد اشتغال و افزایش تولید با ارائه تسهیلات قرض الحسنه انجام داده و 30 درصد مابقی هم در حال انجام است که تا پایان سال .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محمد زارع مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان گفت: استان ایلام نیز به دلیل همسایگی با کشور عراق و فراهم بودن شرایط تردد آسان و امنیت پایدار می تواند میزبان گردشگران سلامت باشد و از این مزایا برای توسعه بهره مند شود.

وی افزود: بر اساس ارزیابی ها، درآمد حاصل از محل گردشگری می تواند با کمترین هزینه انجام و سود کلان بدست آورد همچنین گردشگری سلامت یکی از راه های ایجاد اشتغال و کسب درآمد است و می تواند نقش قابل توجهی در توسعه استان ایلام داشته باشد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایام گفت: بنیاد برکت طی سال جاری در استان ایلام بیش از 70 درصد تعهدات خود را در زمینه ایجاد اشتغال و افزایش تولید با ارائه تسهیلات قرض الحسنه انجام داده و 30 درصد مابقی هم در حال انجام است که تا پایان سال به صورت صدرصدی محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 70 درصدی تعهدات اشتغالزایی بنیاد برکت در ایلام

تحقق 70 درصدی تعهدات اشتغالزایی بنیاد برکت در ایلام