مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:302023-01-18اجتماعي

راه اندازی مرکز غربالگری کودکان متکدی برای اولین بار در اصفهان


مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: مرکز ساماندهی و غربالگری، ویژه کودکان متکدی (زیر 18 سال) برای نخستین بار در اصفهان با همکاری اداره کل بهزیستی استان راه اندازی می شود.

- مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خبر داد: راه اندازی مرکز غربالگری کودکان متکدی برای اولین بار در اصفهان ایسنا/اصفهان مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: مرکز ساماندهی و غربالگری، ویژه کودکان متکدی (زیر 18 سال) برای نخستین بار در اصفهان با همکاری اداره کل بهزیستی استان راه اندازی می شود.

روح الله ابوطالبی با اعلام این خبر، اظهار کرد: شهرداری اصفهان در طول سال برای کارتن خواب ها و افراد بی سرپناهی که در معرض خطر قرار دارند برنامه خاص و دائمی در نظر دارد که در ایام سرد سال این اقدامات به طور ویژه انجام می شود.

وی با بیان اینکه کارتن خواب ها به دو دسته معمولی و معتاد متجاهر تقسیم می شوند، گفت: برای جمع آوری و ساماندهی این افراد از طریق هماهنگی با دستگاه قضایی و 13 دستگاه متولی پیگیری های لازم انجام شده و با تجهیز مرکز غربالگری استقلال و شناسایی مکان های استقرار آن ها در شهر، در یک طرح فوریتی و ضربتی اقدامات لازم برای جمع آوری آن ها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز غربالگری کودکان متکدی برای اولین بار در اصفهان

راه اندازی مرکز غربالگری کودکان متکدی برای اولین بار در اصفهان