مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:102023-01-18ورزشي

غیبت سریع ترین مرد ایران در قهرمانی آسیا/ رکوردگیری دوومیدانی لغو شد


رکورددار دوهای سرعت ایران در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا شرکت نمی کند و قرار است حدود 10 ورزشکار دیگر به این رقابت ها اعزام شوند.

- رکورددار دوهای سرعت ایران در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا شرکت نمی کند و قرار است حدود 10 ورزشکار دیگر به این رقابت ها اعزام شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا 21 تا 23 بهمن به میزبانی نورسطان قزاقستان برگزار می شود و تیم ملی ایران نیز در این رقابت ها شرکت می کند.

فدراسیون دوومیدانی حدنصاب هایی را برای شرکت در این مسابقات اعلام کرد که تنها سه ورزشکار در مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور موفق به کسب آنها شدند؛ فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد در دوی 60 متر و حمیدرضا کیا در پرش سه گام کسانی هستند که ورودی های مد نظر فدراسیون را کسب کردند.

قرار بود بعد از قهرمانی باشگاه های کشور یک مسابقه رکوردگیری برگزار شود تا ورزشکارانی که نزدیک به رکورد ورودی هستند، شانس خود را امتحان کنند اما این مسابقه لغو شده است.

جواد خسروشیری، عضو کمیته فنی فدراسیون در مورد لغو این مسابقه رکوردگیری به ایسنا گفت: قرار بود یک رکوردگیری بعد از لیگ باشگاه ها بگذاریم اما میزبان مسابقات اعلام کرد مهلت اعلام اسامی تمام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت سریع ترین مرد ایران در قهرمانی آسیا/ رکوردگیری دوومیدانی لغو شد

غیبت سریع ترین مرد ایران در قهرمانی آسیا/ رکوردگیری دوومیدانی لغو شد