مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:552023-01-18سياسي

تجربیات آماد و پشتیبانی در دوران دفاع مقدس باید چراغ راه ارتش باش


تجربیات ارزنده آماد و پشتیبانی در دوران دفاع مقدس باید امروز چراغ راه برنامه ها و اقدامات معاونت آماد و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در جمع معاون و کارکنان آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: آماد و پشتیبانی، اقیانوسی از کار است و اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

امیر سیاری ادامه داد: تأمین انواع سلاح، تجهیزات، مهمات و قطعات نیروها، ترابری، سوخت، تغذیه و ده ها عامل دیگر از مؤلفه های مهم موفقیت در هر اقدام نظامی است.

وی با بیان اینکه در پیروزی و شکست نبردها و عملیات ها، آماد و پشتیبانی در تمام ارتش ها نقش بسیار تعیین کننده ای دارد، افزود: بررسی جنگ های جهانی اول و دوم و همچنین جنگ های اخیر منطقه، اهمیت آماد و پشتیبانی را بیش از پیش مشخص می کند و اثر اقدامات و برنامه های آماد و پشتیبانی را می توان در برگزاری موفق رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش، دید.

معاون هماهنگ کننده ارتش ضمن تشکر از تلاش های جهادی مسئولان و متولیان معاونت آماد و پشتیبانی ارتش گفت: احساس مسئولیت، امانت داری و پاکدستی ویژگی افسران و کارکنان ارتش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربیات آماد و پشتیبانی در دوران دفاع مقدس باید چراغ راه ارتش باش

تجربیات آماد و پشتیبانی در دوران دفاع مقدس باید چراغ راه ارتش باش