مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:302023-01-18اجتماعي

خانه محیط زیست چهارباغ مصادف با هفته «هوای پاک» افتتاح شد


مدیرکل محیط زیست استان البرز از افتتاح خانه محیط زیست چهارباغ خبر داد و گفت: افزایش و گسترش خانه های محیط زیست و جلب مشارکت های مردمی و ایجاد حساسیت های اجتماعی در کنار برنامه ریزی و تلاش مدیران شهری می تواند نقش مهمی در کاهش چالش های محیط زیستی شهرها و محلات داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چهارباغ، مجید درگی، مدیرکل محیط زیست استان البرز، در حاشیه افتتاحیه خانه محیط زیست استان البرز، گفت: فراهم آمدن فضایی برای مشارکت، حضور آگاهانه، داوطلبانه و موثر شهروندان در عرصه های مختلف مدیریت شهری خصوصاً در مباحث زیست محیطی می تواند در بهبود وضعیت محیط زیست شهری و ارتقای توسعه پایدار کمک کند.

درگی اظهار کرد: افزایش و گسترش خانه های محیط زیست و جلب مشارکت های مردمی و ایجاد حساسیت های اجتماعی در کنار برنامه ریزی و تلاش مدیران شهری می تواند نقش مهمی در کاهش چالش های محیط زیستی شهرها و محلات داشته باشد.

این مقام مسؤول یادآور شد: به کمک خانه محیط زیست، مسائلی همچون مشکلات پسماند، مصرف بی رویه آب و انرژی، آلودگی هوا وکمبود فضای سبز و.

با ارتقای اطلاع رسانی و آگاهی شهروندان، بستر جلب مشارکت آن ها در فعالیت های زیست محیطی و بهره گیری از حضور داوطلبانه و ابتکارات شهروندان افزایش مشارکت شهروندان در حفاظت از محیط زیست داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه محیط زیست چهارباغ مصادف با هفته «هوای پاک» افتتاح شد

خانه محیط زیست چهارباغ مصادف با هفته «هوای پاک» افتتاح شد