مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:102023-01-18حوادث

جریمه 850 میلیونی مشاور املاک متخلف در قزوین


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: متصدی متخلف مشاور املاک، توسط تعزیرات حکومتی قزوین، ملزم به اعاده حق شاکی به مبلغ 850 میلیون ریال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور اظهار کرد: یکی از اقدامات این مرجع در سال جاری، مصالحه و حل اختلاف میان شاکیان خصوصی است و در دیماه 20 فقره پرونده صنفی منجر به مصالحه شده است.

وی در خصوص شکایت منجر به مصالحه یک شهروند از واحد مشاور املاک یادآور شد: در این خصوص با میانجیگری شعبه تعزیرات حکومتی، متصدی مشاور املاک متخلف، ملزم به استرداد مبلغ 850 میلیون ریال در حق شاکی گردیده و اختلاف طرفین بدون تشکیل پرونده حل و فصل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین، اصلاح فرایند خدمت رسانی با هدف؛ کاهش پرونده های قضایی، پرهیز از اطاله دادرسی ها، کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و رسیدگی فوری به شکایات مردمی، اعاده حق شاکی از طریق مصالحه میان طرفین را از جمله اقدامات این مرجع برشمرد.

حسن پور خاطرنشان کرد: مشاورین املاک مکلف هستند، مطابق مقررات و نرخ مصوب عمل کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله عدم رعایت سقف افزایش اجاره بها، دریافت مبلغ اضافی برای کد رهگیری، دریافت حق کمیسیون غیرقانونی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 850 میلیونی مشاور املاک متخلف در قزوین

جریمه 850 میلیونی مشاور املاک متخلف در قزوین