مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:052023-01-18سياسي

«توسعه نیافتگی» ملاک توزیع اعتبار شهرداری ها و دهیاری ها شد


نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: سال های قبل ملاک اختصاص اعتبار، مالیات ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها بر حسب جمعیت بود که در بودجه سال آتی به عدم توسعه یافتگی تغییر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر خانی صبح چهارشنبه در جمع مردم روستای کوهان میامی و به میزبانی مسجد جامع این روستا، با بیان اینکه اتفاقات خوبی در شهرستان میامی و کلاته های مختلف این شهرستان رقم خورده که حاکی از هماهنگی و همدلی خوب بین مسئولان استانی و شهرستانی است، تاکید کرد: حضور مدیران کل استانی و مدیران شهرستانی بین مردم برای پیگیری مشکلات یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم در شهرستان های شاهرود و میامی است.

وی با بیان اینکه علیرغم تمام مشکلات اقتصادی که داریم می بایست از ظرفیت خوب مدیریتی در شهرستان های شاهرود و میامی و همچنین استان سمنان برای تحقق طرح های اقتصادی و عمرانی بهره بگیریم، بیان کرد: پیگیری مسئولان در این راستا، نیاز است.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس از تغییر در قانون اعتبارات دهیاری ها و شهرداری ها در سال 1402 خبر داد و تاکید کرد: در سال 1400 کاری در مجلس آغاز شد و نمایندگان به دنبال تغییر ملاک های تقسیم اعتبارات بودند که این اقدام با جلوگیری و قدرت نمایندگان کلان شهرها متأسفانه در سال 1401 محقق نشد اما با تلاش هایی که صورت دادیم تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«توسعه نیافتگی» ملاک توزیع اعتبار شهرداری ها و دهیاری ها شد

«توسعه نیافتگی» ملاک توزیع اعتبار شهرداری ها و دهیاری ها شد