مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:002023-01-18اجتماعي

سامانه 137 آماده دریافت گزارش مناطق در معرض حادثه


عضو شورای اسلامی شهر یزد ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به شهروندان، اعلام کرد: سامانه 137 آماده دریافت گزارش مناطقی که با حادثه روبرو هستند، می باشد.

- ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر یزد ضمن بازدی از روند خدمت رسانی به شهروندان، اعلام کرد: سامانه 137 آماده دریافت گزارش مناطقی که با حادثه روبرو هستند، می باشد.

محمد علی اعتباری در بازدید از فعالیت مناطق پنج گانه شهرداری در سطح شهر گفت:شهرداری یزد برای بارش برف و مقابله با یخ زدگی معابر آمادگی کامل داشته و خدمات رسانی به شهروندان همچنان ادامه دارد.

وی که به همراه شهردار، معاون خدمات شهری و مدیران مناطق در این بازدید حضور داشت، ادامه داد: حضور نیروهای خدمات شهری شهرداری یزد همزمان با بارش برف آغاز شد و همچنان به صورت شبانه روزی در شیف های مختلف ادامه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: همزمان با بارش برف در سطح شهر، نیروهای شهرداری در حال انجام وظیفه هستند و با حضور نیروهای شهرداری، برف روبی محورهای اصلی از جمله محورهایی که به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتهی می شد، اقدام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، اعتباری در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان جهت گزارش معابر و مناطقی که با حادثه روبرو هستند می توانند با شماره 137 تماس گرفته و شهرداری را مطلع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه 137 آماده دریافت گزارش مناطق در معرض حادثه

سامانه 137 آماده دریافت گزارش مناطق در معرض حادثه