مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:002023-01-18اقتصادي

پایداری نسبی شبکه های گاز خراسان جنوبی


معاون استاندار خراسان جنوبی از پایداری نسبی شبکه های گاز خراسان جنوبی خبر داد و گفت: دستگاه های اجرایی نسبت به تأمین سوخت جایگزین اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا عباس زاده سه شنبه در نشست مشترک مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تعطیلی ادارات را بیش از یک هفته نخواهیم داشت، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی نسبت به تأمین سوخت جایگزین اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: بازگشایی ادارات از اول هفته آینده به شرط استفاده از سوخت جایگزین خواهد بود.

عباس زاده با تأکید بر اینکه باید با بازگشایی ادارات و دستگاه های اجرایی، خدمات ضروری به مردم ارائه شود، ادامه داد: برق و گاز شهرک های صنعتی خراسان جنوبی در راستای مدیریت مصرف انرژی قطع شده است.

وی افزود: البته باید مدیریت هوشمند داشته باشیم تا صنایع ما بیش از این متضرر نشوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: با وجود افت شدید فشار گاز در استان تأمین و پایداری گاز خانگی در اولویت قرار گرفت.

عباس زاده بیان کرد: برخی شب ها فشار گاز تا زیر 50 سی پی آی هم رسید اما با مدیریت و تلاش جهادی و فنی تیم های امدادی خراسان جنوبی قطعی گاز را در استان نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری نسبی شبکه های گاز خراسان جنوبی

پایداری نسبی شبکه های گاز خراسان جنوبی