مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:502023-01-18اجتماعي

پذیرش گرمخانه های کرمانشاه 24 ساعته شد/ کمبود جا نداریم


سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از 24 ساعته شدن زمان پذیرش گرمخانه های استان خبر داد و تاکید کرد: هر کارتون خوابی در هر زمان شبانه روز مراجعه کند، - پذیرش "گرمخانه های" کرمانشاه 24 ساعته شد/ کمبود جا نداریم ایسنا/کرمانشاه سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از 24 ساعته شدن زمان پذیرش گرمخانه های استان خبر داد و تاکید کرد: هر کارتون خوابی در هر زمان شبانه روز مراجعه کند، بی سرپناه نمی ماند.

بهزاد شهبازی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وجود پنج گرمخانه در سطح استان گفت: در حال حاضر سه گرمخانه در شهر کرمانشاه، یک گرمخانه در اسلام آبادغرب و یک گرمخانه دیگر در شهرستان کنگاور فعال است.

وی با بیان اینکه عمده گرمخانه های استان برای مردان است، گفت: در کرمانشاه یک گرمخانه نیز برای اسکان زنان در نظر گرفته شده است.

شهبازی ظرفیت گرمخانه های استان را 250 نفر اعلام و تصریح کرد: این ظرفیت همواره جوابگو بوده و حتی در موج اخیر سرمایی که داشتیم ظرفیت گرمخانه ها تکمیل نشد، اما اگر در شرایطی قرار گیریم که تعداد مراجعان بیش از ظرفیت موجود شود، از ظرفیت مراکز ماده 15 و مرکز ماده 16 استان استفاده خواهیم کرد.

سرپرست بهزیستی استان تاکید کرد: در روزهای سردسال هر کارتون خوابی مراجعه کند، بی سرپناه نخواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش گرمخانه های کرمانشاه 24 ساعته شد/ کمبود جا نداریم

پذیرش گرمخانه های کرمانشاه 24 ساعته شد/ کمبود جا نداریم