مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:402023-01-18سياسي

126 پروژه اقتصادی و عمرانی در تنگستان افتتاح یا آغاز می شود


در دهه فجر امسال 126 پروژه اقتصادی و عمرانی در تنگستان افتتاح یا آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست، دست یابیم.

لطفی پرداختن به دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف در چهل ساله اول انقلاب را بسیار مهم دانست و گفت: برخی افراد بر روی دستاوردهای مهم انقلاب چه به صورت آگاهانه و چه به صورت ناآگاهانه، نقطه نظراتی را مطرح می کنند که صحیح نیست.

وی اضافه کرد: کشور ایران یکی از کشورهایی بود که دشمن در برنامه ریزی خود، قصد نابودی آن را داشت و یا حداقل قصد داشت زیرساخت های آن را نابود کند، اما امروز ایران به نقطه ای رسیده که دشمن مجبور شده مسیر خود را تغییر دهد و رو به اجرای جنگ نرم بیاورد.

فرماندار تنگستان افزود: در حال حاضر دشمن در جنگ نرم خود علیه ایران، به سراغ حوزه اقتصاد رفته که البته خود جوامع غربی نیز با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و تا به امروز دشمن با هر فشاری که آورده و زمینه هر آسیبی را که ایجاد کرده، با شکست مواجه شده است.

لطفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرستان تنگستان در اغاشاشات اخیر شرایط خوبی را پشت سر گذاشت و این مهم نشان دهنده فرهنگ غنی و آگاهی مردم و انقلابی بودن آنها است.

وی وظیفه جوانان گام دوم انقلاب را کسب علم و انجام فعالیت های پژوهشی دانست و گفت: در دهه فجر در تنگستان 126 پروژه اقتصادی و عمرانی یا افتتاح یا عملیات احرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

126 پروژه اقتصادی و عمرانی در تنگستان افتتاح یا آغاز می شود

126 پروژه اقتصادی و عمرانی در تنگستان افتتاح یا آغاز می شود