مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:352023-01-18سياسي

مطالبه گری بر پایه کلان نگری و ارائه راهکار منطقی باشد


مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: مطالبه گری اگر بر پایه کلان نگری و ارائه راهکار منطقی باشد، قطعا حل مسائل را تسریع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید حیدری صبح چهارشنبه در جمع جوانان گام دوم انقلاب در بخش دلوار اظهار داشت: نگاه دولت آیت الله رییسی در استان، شنیدن صحبت های اقشار مختلف مردمی در نشست های مختلف و بررسی مشکلات و مسایل آنها بصورت میدانی است.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان داشت: مطالبه گری جوانان ما را به بخشی از کارهایی که مورد غفلت واقع شده اند، سوق داده و باعث می شود به آنها توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه مطالبه گری اگر بر پایه کلان نگری و ارائه راهکار منطقی باشد، قطعا حل مسائل را تسریع می کند، خاطرنشان کرد: تعدد و حضور موثر گروه های جهادی در بخش دلوار، نوید روزهای بهتر را می دهد.

دلوار دارای هویت استکبارستیزی است حیدری اظهار کرد: اقدامات اخیر دشمن در سطح جامعه متاثر به پیشرفتی بود که در کشور ایجاد شده بود و دشمن، ایران قوی، مستقل و پیشرفته را برنمی تابد.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر تاکید کرد: جوانان عزیز باید تلاش کنند دوگانه سازی دشمن در زمینه هویت و مسایل مختلف را خنثی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری بر پایه کلان نگری و ارائه راهکار منطقی باشد

مطالبه گری بر پایه کلان نگری و ارائه راهکار منطقی باشد