مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:352023-01-18اجتماعي

محدودیت اینترنت در محل حوزه های برگزاری کنکور


اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد محدودیت اینترنت در حوزه های آزمون سراسری صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه ای درباره محدودیت اینترنت در روزهای کنکور صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است: آزمون سراسری از رویدادهای مهم و حساس در کشور است که سرنوشت تعداد زیادی از داوطلبان و خانواده های آنها به نتیجه آن گره خورده است و از سوی دیگر رعایت عدالت آموزشی و شایسته گزینی در این آزمون زمینه رشد علمی کشور و آینده ای درخشان برای میهن اسلامی را رقم خواهد زد.

در سال های اخیر رشد فناوری های ارتباطی امکان سو استفاده برخی گروه های سازمان یافته کلاهبرداری را فراهم کرده و تلاش می کنند سؤالات آزمون سراسری را پس از شروع آزمون به وسیله ابزارهای الکترونیکی شبهه جاسوسی در زمان کوتاهی به خارج از حوزه های امتحانی ارسال کرده و پاسخ سؤالات را برای برخی داوطلبان ارسال کنند که البته با تمهیدات اتخاذ شده و با کمک شرکت های دانش بنیان و دیگر راهکارهای قانونی این اقدامات در نهایت برای متخلفان موفقیت آمیز نبوده و از ورود غیرعلمی داوطلبان جلوگیری شده است.

در سال جاری نیز اقدامات فراوانی در راستای مبارزه با این شبکه های شیادی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت اینترنت در محل حوزه های برگزاری کنکور

محدودیت اینترنت در محل حوزه های برگزاری کنکور