مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:352023-01-18سياسي

فرزندان ملاک موفقیت و آینده والدین هستند


یکی از اساتید دانشگاه های کردستان، گفت: پدرها و مادرها نماد و معیار زمان گذشته ما هستند، خودمان نمادی از زمان حال و فرزندانمان ملاک موفقیت و زمان آینده ما خواهند بود.

- یوسف خانی، از اساتید دانشگاه های استان کردستان و مدیر مؤسسه فرهنگی - هنری نوآوران هنر و سخن سگال شامگاه، 27 دی ماه در نشست مدیریت خانواده و تکنیک های فرزندپروری که برای جهادگران جهاددانشگاهی برگزار شد، گفت: در این دوره های آموزشی هر فرد به دنبال حل مشکلات خود است و در این راستا از قدرت همدیگر کمک می گیریم و قطعا به نتایج خوبی می رسیم.

وی با اشاره به پدر و مادر برای شغل و آینده فرزندان اشاره کرد و افزود: تغییر دادن سبک زندگی و قبول آن، انتخاب مربی و مشاورمالی و کوچک، شناختن استعداد و توانایی خویش، آموزش و مهارت متناسب با شغل مورد علاقه، یاددهی تیم سازی و هم افزایی تونایی ها، اقدام و عمل و صبوری و مقاومت در برابر مشکلات و رسیدن به موفقیت شغلی لازمه تأمین آینده فرزندان است.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه باید بدانیم که فرزندان ما در سه منطقه استراتژی خانواده، مدرسه و محیط اجتماعی به اضافه فضای مجازی رشد می کنند و بزرگ می شوند، بیان کرد: کارکردهای مدرسه خواندن، نوشتن، محاسبات و فعالیت های پرورشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان ملاک موفقیت و آینده والدین هستند

فرزندان ملاک موفقیت و آینده والدین هستند