مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:252023-01-18سياسي

لزوم تشریح و تبیین احکام اعتکاف برای مردم


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله رسانه ملی به بیان احکام اعتکاف جهت افزایش آگاهی مردم بپردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در نشست اعضای ستاد اعتکاف استان ضمن تاکید بر رعایت احکام شرعی در برگزاری مراسم اعتکاف اظهار کرد: مساجد محوری و جامع در سطح محلات در برگزاری مراسم اعتکاف اولویت دارند و باید تمرکز بیشتری روی این مساجد داشته باشیم و با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله رسانه ملی به بیان احکام اعتکاف جهت افزایش آگاهی مردم بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: گام نخست کار این است که مصداق مسجد جامع در محلات تعریف و بر اساس آن مساجد محوری را انتخاب و اقدام برای برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم اعتکاف داشته باشیم.

آیت الله محامی بیان کرد: یک از اهداف اعتکاف گوشه نشینی و افزایش ارتباط با خداوند متعال است اما متاسفانه گاهی در برگزاری مراسم دچار افراط و تفریط می شویم به گونه ای که یا حجم برنامه و سخنرانی ها زیاد است که فرد زمان کافی برای راز و نیاز با خداوند را ندارد و یا بالعکس هیچ گونه برنامه ای تدارک دیده نشده تا  فرد معتکف در افزایش ارتباط با خداوند مورد تذکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشریح و تبیین احکام اعتکاف برای مردم

لزوم تشریح و تبیین احکام اعتکاف برای مردم