مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:252023-01-18ورزشي

سفرهای دریایی بوشهر-قطر به کجا رسید؟


قطر برای جام جهانی فراهم نشد، اکنون مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی خبر می دهند که پایانه دریایی بوشهر با انجام تعمیرات اساسی، - پس از اینکه امکان سفرهای بوشهر-قطر برای جام جهانی فراهم نشد، اکنون مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی خبر می دهند که پایانه دریایی بوشهر با انجام تعمیرات اساسی، برای اسفندماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از زمستان سال گذشته، موضوع مذاکره برای راه اندازی خط کشتیرانی دوحه برای مسابقات جام جهانی مطرح شد، اما در فاصله کمتر از دو هفته مانده به بازی های جام جهانی، اعلام شد که دولت قطر امکان پهلو گرفتن شناورهای ایرانی را ندارد و به همین دلیل موکول شده است.

در این راستا مهدی فرمهینی فراهانی -سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی- درباره اینکه وضعیت سفر از بوشهر به قطر به کجا رسیده، به ایسنا توضیح داد: زیرساخت های ما آماده است اما کشتیرانی باید اعلام آمادگی کند که در این خط، شناورهایی را فراهم کند که تا کنون هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

پایانه مسافری بین المللی بندر بوشهر در حال تکمیل است همچنین محمد شکیبی نسب -مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر- در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه پایانه مسافری بین المللی بندر بوشهر در حال تکمیل است، گفت: ما این پایانه را از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای دریایی بوشهر-قطر به کجا رسید؟

سفرهای دریایی بوشهر-قطر به کجا رسید؟